ثبت نام ترم اول خوشنویسی با تخفیف عالی

با سلام و احترام خدمت مراجعین محترم… ترم اول آموزش خوشنویسی با خودکار (خط نستعلیق) با آموزش استاد فرهاد توتونچی که بیش از 15 سال سابقه آموزشی خوشنویسی، بیش از 10 سال تذهیب( نگارگری یا نقاشی ایرانی) و همچنین مبدع تابلوهای نقره که ترکیبی از خوشنویسی، تذهیب و معرق نقره می باشند.

این آموزش ها با توجه به این که در این روزهای کرونایی خانه نشین هستیم و شاید برای خود و فرزند دلبندتان دنبال آموزش های هنری و سرگرمی برای پر کردن اوقات فراغت در این روزها باشید، لذا ما تصمیم بر این مهم گرفتیم که دوستانی که علاقمند به هنر خوشنویسی با خودکار هستند با هزینه اندک این هنر ناب رو با استاد توتونچی با 20 سال سابقه آموزشی در اختیار دوستان عزیز قرار دهیم.

مقاله مرتبط:  جلسه اول رایگان آموزش خوشنویسی

تخفیف 90 درصدی این پکیج برای 100 نفر اول ثبت نامی می باشد.

با سرچ عبارت زیر کتاب استاد را تهیه کنید.

کتاب آموزش خط خودکار تحریری بروش سطح کم عمق (2جلدی،سیمی) – اثر فرهاد توتونچی زاده حکم آباد

موارد مهم:
بعد از ثبت نام می تونید جلسه اول رو رایگان دریافت کنید.
– استفاده از پکیج آموزشی فقط برای یک نفر ثبت نام کننده و اعضای خانواده حلال می باشد و نباید در اختیار غیر قرار گیرد.
– این پکیج شامل 12جلسه آموزشی+ 1 جلسه رفع اشکال می باشد. (یعنی دوستانی که به عنوان معلم مدارس، کارمند، دانشجو و دانش آموز فعالیت می کنند، فقط با این آموزش ها میتونند 100% خوش نوشتن (خط خوب) را یاد بگیرند)
– دوستان شرکت کننده در این دوره از تخفیف عالی برای ترم بعد برخوردار خواهند بود.

مقاله مرتبط:  دوره رایگان آموزش وردپرس و کسب و کارهای اینترنتی سایت آگهی تخصصم اینه

این تخفیف و سورپرایز فقط و فقط برای 100 نفر اول می باشد.

لذا دوستانی که علاقمند به شرکت در این دوره هستند فرم زیر را پر نمایند تا تخفیف شگفت انگیز، بعد از ثبت نام حداقل 100 نفر اول، رو در ایمیل خود دریافت کنند.

توسط مدیر سایت و تولید محتوا

بنده ارشد مهندسی مکانیک و مدیر سایت هستم. با توجه به مشکلات عدیده ای که از عدم تخصص ناشی می شد، از سال 95 با این امید که متخصصین و تحصیلکرده های کشور بتوانند مشکلات مملکت رو حل کنند، سایت آگهی تخصصم اینه را استارت زدم. انشاءالله که هر کدام گامی هرچند کوچک در این مسیر برداریم.