رپورتاژ آگهی با بازنشر در 20 وبلاگ و شبکه اجتماعی

تماس بگیرید

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات اضافی

فعالیت در زمینهخدمات اینترنتی
شماره همراه۰۹xxxxxxxxxxxxxxxxxxنمایش
ایمیلinfoxxxxxxxxxxxxxxxxxxنمایش

رپورتاژ آگهی یکی از عالی‌ترین روش‌های سئو (مقاله سئو و انواع آن  ) برای بالا آمدن انکرتکست مورد نظر در گوگل می‌باشد. انتشار رپورتاژ آگهی با توجه به این که از روزنامه و مجلات خبری نیز وجود داشته است، می‌توان گفت یکی از شیوه‌‌های تبلیغات و انواع بازاریابی از دهه‌های قبل می‌باشند که در سایت دیجیتال مارکتینگ و پلتفرم‌های بازاریابی، رپورتاژ اگهی و… اجرا می‌شوند.

همان طوری که در مقاله قبلا نیز اشاره شد معنی رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ در انگلیسی Advertorial است که از Advertisement و Editorial گرفته شده‌اند و در زمان‌هایی که بیشتر روزنامه‌ها و مجلات وجود داشتند و دنیای تکنولوژی و بستر اینترنت و شبکه‌ای اجتماعی مختلف فراهم نبودند، تبلیغات مختلف به شکل خبری واقعی در مجلات و روزنامه‌ها با توجه به مهارت نویسنده‌ها منتشر می‌شدند تا خوانندگان مقالات به شکل یک مقاله علمی آن‌ها را مطالعه نمایند.

 

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟ (رپورتاژ چگونه گزارشی است)

همان طوری که بالا نیز اشاره شد رپورتاژ شکلی از آگهی در قالب گزارش‌‌های مختلف به شیوه سنتی در مقاله‌ها و انتشارات خبری مثل روزنامه‌ها، مجلات و می‌باشد که می‌تواند به صورت تصویری و ویدیویی نیز باشند. در شیوه‌های جدید و دیجیتال نیز با توجه به این که روزنامه‌ها و مجلات و… جای خود را به سایت‌های خبری، مقاله محور و… داده‌اند و شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، فیسبوک و… نیز به وجود آمده‌اند. پس تبلیغات رپورتاژ آگهی با دریافت پول آگهی در سایت‌های مختلف می‌توان در قالب متن خبری، داستانی، معرفی محصول و خدمات و رپورتاژ اگهی را درج کرد.

یکی از ویژگی‌های خوب سرویس ما این است که شما می‌توانید ریپرتاژ آگهی را در سایت آگهی تخصصم اینه ثبت کنید تا در 20 وبلاگ و شبکه اجتماعی ارسال شود. سن سایتی که بک لینک در آن درج می‌شود از مهمترین فاکتورهای یک بک لینک خوب است و هر چقدر که زمان می‌گذرد اثر آن بیشتر می‌شود .نظر به اینکه در این سرویس مطلب به صورت دائمی ثبت می‌شود به همین خاطر از بهترین راهکارهای سئو است.

 

اهداف رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های موثر در بازاریابی دیجیتال می‌باشد که اگر در سایت‌های پربازدید یا مطب محور ولی موثر انجام شود، نتیجه خوبی را برای کسب و کار خواهد داشت که این موارد عبارتند از:

  • اطلاع‌ رسانی اتفاقات کسب و کار به مشتریان قبلی و جدید
  • تبلیغ محصولات یا خدمات در رسانه‌‌های مرتبط و هدفمند
  • بک لینک‌سازی و سئو سایت
  • پیدا کردن مصرف‌‌کننده و مشتری جدید
  • بالا رفتن فروش و سودآوری
  • شناساندن برند (برندسازی) یا محصول به مخاطبان

 

انواع رپورتاژ آگهی کدام است ؟

انواع رپورتاژ آگهی می‌توانند در قالب‌های مختلف متنی، عکس، ویدیو، اینفوگرافیک و… در سایت‌ها و شبکه‌های مختلف اجتماعی درج شوند که عبارتند از:

  • رپورتاژ آگهی چاپی یا رپرتاژ نوشتاری
  • رپورتاژ آگهی تصویری و ویدیویی
  • رپورتاژ آگهی تبلیغاتی
  • رپورتاژ آگهی خبری

 

چه کسب و کار اینترنتی از رپورتاژ می توانند استفاده کنند ؟

در واقع هر ایده کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی می تواند از رپورتاژ آگهی با توجه به نوع تخصصی بودن، عمومی بودن و… محصول یا خدمت خود با توجه به مخاطب خود در یک جامعه از رپورتاژ استفاده کند.
اما بهترین زمانی که می توانید از رپرتاژ آگهی برای وب سایت خود استفاده کنید، وقتی است که با استفاده از تکنیکال خوب سایت و لینک سازی داخلی اصولی خودتان سایتی با کیفیت دارید و آن را به صفحه دوم گوگل رسانده اید و می توانید با رپورتاژ درست در کلمه کلیدی به صورت اگزکت، آن را به لینک های بالاتر برسانید.
پس نوع کسب‌ و کار و حوزه فعالیت ملاک نیست و همه کسب و کارها می توانند از رپورتاژ آگهی برای سایت و کسب و کار خود استفاده کنند. در انتخاب نوع رسانه هم اگر سایت های تخصصی پیدا کنید، چه بهتر، اگر پیدا نکردید، بهترین گزینه سایت های خبری و عمومی هستند که می توانید در آن ها رپورتاژ را درج و منتشر کنید.

 

مزایای خرید رپورتاژ آگهی چیست ؟

از جمله مزایای خرید رپورتاژ آگهی عبارتند از:

  • تقویت صفحات و بالا بردن دامین آتوریتی و پیج آتوریتی
  • معرفی کسب و کار، محصولات و خدمات
  • هزینه مناسب برای برندسازی
  • افزایش ترافیک وب سایت
  • مناسب برای کسب و کارهای مختلف
  • بهبود سئو سایت
  • افزایش فروش
  • افزایش اعتبار از طریق لینک‌های با کیفیت
  • حذف نشدن رپورتاژ آگهی (البته بعضی از سایت‌ها یک ساله هستند که باید موقع خرید به این نکته توجه کنید.)
  • و…

    مزایای خرید رپورتاژ آگهی

     

    آیا رپورتاژ آگهی در سئو سایت تاثیر دارد ؟

    در یک کلمه بخواهیم به این سوال جواب دهیم، قطعا جواب بله می‌باشد. چرا که انتشار نام برند و بک لینک یک کسب و کار در سایت‌های دیگر، یکی از بهترین راه‌های موثر در سئو بوده و اعتماد گوگل را به خاطر معرفی یک بیزینس در تبلیغات آنلاین و… را در جهت تایید آن قلمداد می‌کند. پس اگر توزیع محتوا در سایت‌های تخصصی و همکار باشد می‌تواند به سود کسب و کار باشد و اگر هم کسب و کار تخصصی رپورتاژ شما را در سایت‌های خود منتشر نکنند، سایت‌های عمومی و خبری می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. دیگر موارد موثر رپورتاژ بر سئو سایت عبارتند از:

    • افزایش دامین رفرینگ یا تعداد دامنه‌های بک لینک‌دهنده به شما
    • افزایش بازدید
    • افزایش بک لینک با کیفیت
    • بهتر شدن دامین آتوریتی و پیج آتوریتی سایت
    • و…

     

    خرید رپورتاژ اگهی در سایت ها اسپم است؟

    یکی از دغدغه‌های مدیران سایت‌ها این است که خرید بک لینک ممکن است آن‌ها را در معرض خطر اسپم شناخته شدن توسط گوگل قرار داد و اصطلاحا توسط گوگل پنالتی شوند

    در تبلیغ به شیوه ریپورتاژ آگهی این ریسک صفر می‌شود و با خیال آسوده می‌توان اقدام به درج تبلیغ و بک لینک‌سازی کرد

    هر مطلب حداقل 1200 و تا 2000 کلمه باید داشته باشد و می‌توانید داخل هر مطلب تا 3 لینک (2 لینک فالو و یک لینک نوفالو) قرار دهید.

    حتما دقت کنید کلمه‌هایی را لینک کنید که دوست دارید در آن کلمات در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید

    بهتر است همه لینک‌ها را به صفحه اصلی ندهید بلکه فقط یک لینک به صفحه اصلی داده و بقیه را به صفحات فرعی سایتتان لینک بدهید.

     

    قیمت و نحوه درج رپورتاژ آگهی در سایت آگهی تخصصم اینه

    برای خواندن مقاله رپورتاژ سایت و معیارهای خرید رپورتاژ آگهی روی عنوان زیر کلیک کنید و به صورت کامل موارد مربوط به رپورتاژ آگهی را مطالعه کنید.

    مقاله خرید رپورتاژ سایت و معیارهای آن

    برای مطالعه  هزینه و ویژگی های رپورتاژ آگهی در سایت آگهی تخصصم اینه روی لینک زیر کلیک کنید و مطالعه نمائید.

    ویژگی های رپورتاژ آگهی در سایت آگهی تخصصم اینه  

    برای تماس با ما در واتساپ (۰۹۳۰۶۲۷۴۱۸۳) پیام بفرستین.

    4.9/5 - (13 امتیاز)
    شناسه آگهی : 3065a0b4d94343b8

    نظرات