(Farsi HelpDesk/ServiceDesk)
کسبوکارها هزینههای زیادی را صرف ارائه خدمات به مشتری میکنند. برای حفظ رضایت مشتریان، سازمانها باید تلاش فعالانه برای گوش کردن به حرف مشتری داشته باشند. پسنیاز به استخدام یک تیم و پرسنل متعهد دارید که بتواند مشکلات فعلی و احتمالی مشتریان را حلوفصل نماید. برخی سازمانها و شرکتهای بزرگ صدها نفر را برای حفظ رضایت مشتریان استخدام میکنند.
سازمانها و شرکتهای کوچک و متوسط قادر نیستند که پرسنل زیاد استخدام کنند چون هزینه این امر بالا است. این شرکتها باید بیشتر تلاش کنند تا خواستههای مشتریان را برطرف کنند و همزمان در زمان صرفهجویی کنند. استفاده از تکنولوژیهای پیش رفته مانند داشتن یک HelpDesk/ServiceDesk در زمان صرفهجویی میکند، بهرهوری را بهبود میدهد و باعث داشتن مشتریان راضی میگردد.
اتلاف وقت هزینهبر است
درواقع زمان کاری تلفشده یعنی هدر رفتن پول و زمان صرفهجویی شده یعنی هزینه کمتر. به همین دلیل پیدا کردن روشهای “افزایش بهبود در بخش خدمات به مشتری” نیاز است و همیشه یکی از الویت های بالای سازمانها و شرکتها میباشد.
متن کامل مقاله را دانلود نمایید
به این مقاله امتیاز بده
[ratings]
مقاله قبلی سایت را می توانید اینجا بخوانید
همچنین شما دوست عزیز و متخصص نیز می توانید مقالات حود را با اسم خودتون (شرکت، اشخاص و مخترعان) به همراه تبلیغ محصولات و خدمات خود در آخر آن در سایت تخصصم اینه به رایگان منتشر نمایید. اینجا کلیک کنید تا شرایط نوشتن و فرستادن مقاله را مشاهده نمایید.
در فرم زیر نیز می توانید ایمیل خود را برای دریافت آخرین مقاله های سایت وارد نمایید.