بهبود در بهره‌وری با داشتن Multi-channel در نرم‌افزار SimplyDesk

 (Farsi HelpDesk/ServiceDesk)

کسب‌وکارها هزینه‌های زیادی را صرف ارائه خدمات به مشتری می‌کنند. برای حفظ رضایت مشتریان، سازمان‌ها باید تلاش فعالانه برای گوش کردن به حرف مشتری داشته باشند. پس‌نیاز به استخدام یک تیم و پرسنل متعهد دارید که بتواند مشکلات فعلی و احتمالی مشتریان را حل‌وفصل نماید. برخی سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ صدها نفر را برای حفظ رضایت مشتریان استخدام می‌کنند.

مقاله مرتبط:  دوره رایگان آموزش وردپرس و کسب و کارهای اینترنتی سایت آگهی تخصصم اینه

سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط قادر نیستند که پرسنل زیاد استخدام کنند چون هزینه  این امر بالا است. این شرکت‌ها باید بیشتر تلاش کنند تا خواسته‌های مشتریان را برطرف کنند و هم‌زمان در زمان صرفه‌جویی کنند. استفاده از تکنولوژی‌های پیش رفته مانند داشتن یک HelpDesk/ServiceDesk در زمان صرفه‌جویی می‌کند، بهره‌وری را بهبود می‌دهد و باعث داشتن مشتریان راضی می‌گردد.

مقاله مرتبط:  جلسه اول رایگان آموزش خوشنویسی

اتلاف وقت هزینه‌بر است

درواقع زمان کاری تلف‌شده یعنی هدر رفتن پول و زمان صرفه‌جویی شده یعنی هزینه کمتر. به همین دلیل پیدا کردن روش‌های “افزایش بهبود در بخش خدمات به مشتری” نیاز است و همیشه یکی از الویت های بالای سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد.

simply-desk-سایت تخصصم آگهی تخصصی تخصصم اینه

متن کامل مقاله را دانلود نمایید

به این مقاله امتیاز بده 

مقاله مرتبط:  ثبت نام ترم اول خوشنویسی با تخفیف عالی

[ratings]


مقاله قبلی سایت را می توانید اینجا بخوانید

همچنین شما دوست عزیز و متخصص نیز می توانید مقالات حود را با اسم خودتون (شرکت، اشخاص و مخترعان) به همراه تبلیغ محصولات و خدمات خود در آخر آن در سایت تخصصم اینه به رایگان منتشر نمایید. اینجا کلیک کنید تا شرایط نوشتن و فرستادن مقاله را مشاهده نمایید.

در فرم زیر نیز می توانید ایمیل خود را برای دریافت آخرین مقاله های سایت وارد نمایید.

 

توسط مدیر سایت و تولید محتوا

بنده ارشد مهندسی مکانیک و مدیر سایت هستم. با توجه به مشکلات عدیده ای که از عدم تخصص ناشی می شد، از سال 95 با این امید که متخصصین و تحصیلکرده های کشور بتوانند مشکلات مملکت رو حل کنند، سایت آگهی تخصصم اینه را استارت زدم. انشاءالله که هر کدام گامی هرچند کوچک در این مسیر برداریم.