نکات مهم در استفاده و تعمیر پکیج دیواری توسط سایت پکیج کار

پکیج ها یکی از ابزارهایی هستند که امروزه در خانه ها بسیار پرکاربرد هستند و در سالیان اخیر جای آبگرمکن ها را در خانه گرفته اند. یکی از پرکاربردترین پکیج هایی که در بازار تولید می شود، پکیج بوتان است که با داشتن 6 تیپ فوق العاده از محصولات و داشتن کیفیت بالا، سهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

نکات مهم در استفاده و تعمیر پکیج دیواری توسط سایت پکیج کار

به نقل از سایت تعمیرات پکیج شرکت پکیج کار، پکیج های بوتان دارای کیفیت بالایی در ساخت هستند اما به هر حال آن ها نیاز دچار خرابی یا ایراد می شوند. اما در این فرایند می توانید خودتان تا حدودی عیب یابی را انجام داده و اگر می توانید خودتان کار را انجام دهید و در غیر اینصورت کار را به یک شخص مطمئن بسپارید. البته توصیه ما به شما این است که از یک شرکت تخصصی در حوزه تعمیرات پکیج نظیر پکیج کار کمک بگیرید که یکی از شرکت های برتر در زمینه تعمیرات پکیج با چندین سال سابقه در سطح شهر تهران هستند.

اما اگر خودتان می خواهید برای تعمیر پکیج بوتان اقدام کنید، ما یک سری از اشکالات متداولی که ممکن است برای این پکیج پیش آید را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید خودتان مشکل را حل کرده یا به شخص تعمیرکار قبل از مراجعه به منزل شما مشکل را توضیح دهید تا در روند تعمیرات سرعت بیشتری ایجاد گردد. 

اشکالات متداول در پکیج بوتان

پکیج دچار نوسانات دمایی زیادی می شود

وقتی نوسانات در پکیج زیاد می شود، می تواند علت های متفاوتی داشته باشد. برای مثال ممکن است کم بودن فشار آب داخل ساختمان باعث ایجاد چنین مشکلی شود یا استفاده از چند شیر مصرفی در پکیج باعث ایجاد چنین نوساناتی در ساختار پکیج شود. برای راه حل بهتر است به صورت همزمان خیلی از پکیج استفاده نشود و یک پمپ برای بهتر کردن فشار آب در نظر گرفته شود.

مقاله مرتبط:  روش‌‌های کارآفرینی کشاورزی

دمای مصرفی در پکیج مناسب است ولی آب گرم با دمای خوبی بیرون نمی آید

وقتی چنین مشکلی پیش می آید، چند احتمال برای ایراد در سیستم وجود دارد، خرابی پمپ در نوک مبدل، خرابی شیر سه راه و یا خرابی و گیر کردن فلو سوئیچ که تمامی آن ها برای تعمیر باید تعویض شوند و بهترین کار این است که به یک تعمیرکار معتبر سپرده شود تا کار هرچه بهتر انجام شود.

مقاله مرتبط:  قفل کتابی پر کاربرد ترین قفل درب

در حالت آب گرم انفجاری روشن می شود

وقتی چنین مشکلی در ساختار پکیج ایجاد می شود، اولین کار این است که دودکش را چک کنید تا ایراد و خرابی از دودکش پکیج نباشد. بهترین دودکشی که می توانید برای پکیج خود استفاده کنید، دودکش دوجداره است که بالاترین کیفیت را در بازار دارد.

علاوه بر آن، گاهی موادر ممکن است فشار گاز تنظیم نباشد که در صورت ادامه دار بودن مشکل، باید از شرکت گاز پیگیری کنید. همچنین اگر سوراخ های مشعل در اطراف جرقه زن مسدود شده باشد، پکیج حالت انفجاری روشن می شود که برای این مورد باید از پمپ باد استفاده کنید تا مسیر کنار جرقه زن به خوبی باز شود که چنین کاری نیز از عهده یک شرکت تعمیرات پکیج بر می آید.

تمامی موارد بالا مواردی هستند که ممکن است برای پکیج بوتان پیش آید و شما باید سعی کنید، در وهله اول عیب یابی کنید تا در مدت زمان کوتاهتری مشکلتان برطرف شود و دیگر نیازی نباشد تعیمرکار چندین و چند بار به منزل شما مراجعه کند.

اشکالات متداول در پکیج بوتان

ارور 40 60 80 در پکیج دیواری ایران رادیاتور

یکی از ارور‌های شایع پکیج های دیواری ایران رادیاتور ارور 40 60 80 ایران رادیاتور میباشد، این ارور به معنای وجود اشکال در قسمت تهویه و پرشر سوئیچ هوا می‌باشد که در دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور این ارور را به این صورت تشریح کرده است : فن روشن است ولی پرشر سوئیچ هوا در وضعیت قطع می‌باشد.

مقاله مرتبط:  هاستینگ چیست؛ ۴ هاستینگ پرطرفدار در ایران

دلایل بروز ارور 40 60 80

این ارور دلایل زیادی داره از جمله :

  • خرابی برد الکترونیک
  • معیوب بودن پرشر سوئیچ هوا
  • کثیف بودن شیلنگ پرشر و یا داخل شیپوری فن
  • به خاطر فلنچ دودکش
  • l       …

البته این ارور دلایل بسیاری دارد که برای توضیح مفصل و آموزش رفع این ارور پیشنهاد می کنم مقاله ارور 40 60 80 را مطالعه کنید

تعمیر پکیج در غرب تهران

چرا تعمیر پکیج در غرب تهران اهمیت دارد

با توجه به شلوغی و ترافیک زیاد شهر تهران حضور تعمیرکار از نقاط دور اصلا صرفه اقتصادی ندارد.

به عنوان مثال اگر شما نیاز به تعمیر پکیج در غرب تهران داشته باشید و درخواست تعمیرکار دهید اصلا معقولانه نیست تعمیرکار از شرق تهران بخواهد مراجعه کند. به همین دلیل پیشنهاد همیشگی ما ارائه سفارش تعمیرات پکیج در نزدیکی محل سکونت خود هست.

شرکت پکیجکار با دارا بودن چهار شعبه فعال در سراسر تهران آماده سرویس دهی به کلیه مصرف کنندگان انواع پکیج شوفاژ دیواری میباشد.

شعبه غرب تهران : 02144570530

شعبه شمال غرب تهران : 02188195425

شعبه مرکزی : 02188314410

شعبه شمال تهران : 02122171477


برای درج مقاله های تخصصی خود به صورت خرید رپورتاژ آگهی بدون درج کلمه تبلیغ یا رپورتاژ آگهی در برچسب ها، در دسته بندی معرفی سایت های تخصصی آنلاین یا به این شماره (‌09306274183) در واتساپ پیام دهید و یا روی لینک زیر کلیک کنید و ویژگی های درج رپورتاژ آگهی در سایت آگهی تخصصم اینه را بخوانید.

ویژگی های رپورتاژ آگهی در سایت آگهی تخصصم اینه

5/5 - (1 امتیاز)

توسط مدیر سایت و تولید محتوا

بنده ارشد مهندسی مکانیک و مدیر سایت هستم. با توجه به مشکلات عدیده ای که از عدم تخصص ناشی می شد، از سال 95 با این امید که متخصصین و تحصیلکرده های کشور بتوانند مشکلات مملکت رو حل کنند، سایت آگهی تخصصم اینه را استارت زدم. انشاءالله که هر کدام گامی هرچند کوچک در این مسیر برداریم.

“3 دی 1400” 12:14 ب.ظ