خوش بینی، بلند پروازی و فروش بیشتر

مقاله خوش بینی، بلند پروازی و فروش بیشتر

 

مقدمه

اغلب فروشندگان به طور حرفه‎ای آموزش ندیده‎اند. 95 درصد فروشندگان می‎توانند با اندک دانش و مهارت بیشتر بر میزان فروش خود بیفزایند.

 

در ادامه مقاله یکی از موضوعاتی که باعث می شود تا شما به عنوان فروشنده بیشتر بفروشید گفته می شود. در هفته های بعد نیز ادامه مقالات را در این مورد خواهیم داشت.

خوش بینی، بلند پروازی و فروش بیشتر

خوش بینی، بلند پروازی و فروش بیشتر

خوش‎بین‎ ها، کسانی که به موفقیت خود اعتماد دارند، بلندپرواز هستند. هر چه خوش‎بین‎تر باشند، بلندپروازتر و مصمم‎تر می‎شوند. بنابراین بلندپروازی مهم‎ترین ابزار خوش‎بینی است و برای رسیدن به موفقیت در کار فروش یا در هر زمینه دیگری یک کیفیت کلیدی محسوب می‎شود. بلند پروازی در هدف گذاری، شجاعت، مداومت و استمرار داشتن نقش بزرگی بازی می‎کند. این تضمینی است که بر همه موانع و دشواری ‎هایی که بر سر راهتان قرار می‎ گیرد، غلبه کنید.

بلند پروازی‎ها از ویژگی مهمی در کار فروش برخور دارند. آن‎ها خواب‎ های بزرگ می ‎بینند. امید و الهام و آرزوهای بزرگ دارند. آن‎ها احساس می‎ کنند می‎ توانند در کارشان در ردیف بهترین‎ ها قرار بگیرند. آن‎ها می ‎دانند که 20 درصد بالای فروشندگان بزرگ، 80 درصد کل فروش را به خود اختصاص می‎ دهند. آن‎ها مصممند که در جمع این 20 درصد قرار بگیرند.

مقاله مرتبط:  زبان بدن (حالت های کف دست)

فروشندگان بلند پرواز نسبت به فرصت‎ها و امکاناتی که دارند خوش ‎بین هستند. آن‎ها اطمینان مطلق دارند که می‎ توانند با فروش کلان به هدف‎هایشان برسند. آن‎ها کاملا مصممند که این کار را بکنند.

تنها سؤالی که می‎کنند این است: چگونه؟

شاید مهم ترین قدمی را که در حوزه فروش می‎توانید بردارید، این است که مصمم و متعهد شوید که در ردیف بهترین‎ها قرار بگیرید، تصمیم بگیرید که در حوزه کاری‎تان بهترین شوید. از همین امروز مصمم شوید که می‎خواهید به جمع 20 درصد بالای صنعت خود برسید و از آنجا به جمع 10 درصد برتر بپیوندید.

چالش بیست و هشت سالگی‎ که زندگی مرا متحول ساخت.

بعد از سال‎ها تلاش و تحمل سختی ناگهان به نظرم رسید: همه کسانی که امروز در جمع 10 درصد برتر هستند، روزی در جمع 10 درصد پایین بودند.

هر کسی که امروز موفق عمل می‎کند، روزگاری عملکرد بد داشته است. همه کسانی که در رأس حوزه فعالیت شما قرار دارند، روزگاری اصولا در این فعالیت نبودند. هر کسی که در صف بوفه زندگی در ردیف اول ایستاده، زمانی در آخر صف قرار داشته است.

در اینجا سؤالی مطرح می‎شود: چگونه می‎توانید در صف مقدم بوفه زندگی قرار بگیرید؟ جواب این است که باید دو اقدام کلیدی انجام بدهید. اول، داخل صف شوید! و دوم، در خط باقی بمانید!

به راستی شگفت ‎انگیز است چه بسیار اشخاصی که می‎خواهند در صف مقدم بوفه زندگی قرار بگیرند. این‎ها از کسانی که قبلا در پیشاپیش صف قرار گرفته‎اند تجلیل می‎کنند، و یا به آن‎ها غبطه می‎خورند و با این حال کمر همت نمی‎بندند تا خود در صف قرار بگیرند. متوجه نیستند که زندگی هم مانند بوفه سلف سرویس است!

مقاله مرتبط:  همه چیز در مورد زبان بدن (2)

برای اینکه در صف قرار بگیرید، باید تصمیم بگیرید و به این نتیجه برسید که می‎خواهید در زمینه کاری خود به حد عالی برسید. باید اقدامی صورت دهید و بیاموزید و مهارت‎ها و دانش مورد نیاز برای جلو افتادن را به کار ببرید.

وقتی در صف قرار گرفتید، برای رسیدن به جلوی صف باید در صف باقی بمانید. وقتی تصمیم گرفتید که می‎خواهید در حیطه کاری خود به بهترین‎ها تبدیل شوید، داخل صف شوید و در صف باقی بمانید. همچنان مهارت‎های جدید را بیاموزید. هر روز، هر هفته و هر ماه به علم و اطلاعات جدید برسید. سعی کنید در کار فروش پیشرفت کنید. به حرکت خود ادامه بدهید.

خبر خوش این است که قرار گرفتن در صف بوفه زندگی و رسیدن به موفقیت پایانی ندارد! این صف در تمام مدت بیست و چهار ساعت در حرکت است. اگر داخل صف شوید و در صف باقی بمانید، اگر شروع به حرکت کنید و از جلو رفتن خودداری نورزید، هیچ چیز و هیچ کس نمی‎تواند شما را متوقف سازد. بدانید که سرانجام به جلوی صف حرفه خود می‎رسید. سرانجام روزی می‎رسد که تبدیل به ماهرترین و پردرآمدترین اشخاص در حرفه خود می‎شوید.

مقاله مرتبط:  خصوصیات رنگ ها و تاثیر رنگ ها بر انسان (روانشناسی رنگها)

در اینجا به نقطه عطف در زندگی هر شخصی مثلا خود شمای خواننده این مقاله می‎رسیم: تصمیم‎گیری!

خط مستقیم میان موفقیت و شکست بستگی به توانایی شما دارد تا به این نتیجه برسید که می‎خواهید در زندگی خود بهترین باشید، بستگی به این دارد که بخواهید در تلاش خود دوام بیاورید و استمرار داشته باشید تا به هدف‎تان برسید.

دنیا پر از کسانی است که امیدوارند به زندگی بهتری برسند و با این حال هرگز تصمیم نمی‎گیرند در زندگی خود پیشرفت کنند.

درست همان‎طور که به هر چه در اغلب مواقع فکر کنید همان می‎شوید، به آنچه به خود تلقین کنید، می‎رسید. باید به تکرار به خود بگویید: «من بهترین هستم! من بهترین هستم!» و آن‎قدر این حرف را تکرار کنید تا در زندگی شما مصداق پیدا کند و مطمئن باشید که این اتفاق می‎افتد.

 

مصمم شوید هر کاری که می‎کنید در بهترین حد خود ظاهر

شوید. کارتان را با منشی که دارید مهر بزنید. بگذارید برتری

و امتیاز مارک تجارتی شما باشد.

– اوریسون سوئت ماردن

به این مقاله امتیاز بده 

[ratings]


مقاله قبلی سایت تخصصم اینه را می توانید اینجا بخوانید

همچنین شما دوست عزیز و متخصص نیز می توانید مقالات خود را با اسم خودتون (شرکت، اشخاص و مخترعان) به همراه تبلیغ تخصص، محصولات و خدمات خود در آخر آن در سایت تخصصم اینه به رایگان منتشر نمایید. البته به شرطی که مقاله کپی از سایت های دیگر و حتی خودتون نباشد. مقالات تا همیشه در سایت خواهند ماند.

اینجا کلیک کنید تا شرایط نوشتن و فرستادن مقاله را مشاهده نمایید.

برای تبلیغ خدمات و محصولات تخفیفدار خود در صفحه اول سایت با حداقل هزینه(با لینک فالو به سایت) اقدام نمایید(از اینجا بیشتر مطالعه کنید).

در فرم زیر نیز می توانید ایمیل خود را برای دریافت آخرین مقاله های سایت وارد نمایید.

{لطفا} امتیاز بدین

توسط مدیر سایت و تولید محتوا

بنده ارشد مهندسی مکانیک و مدیر سایت هستم. با توجه به مشکلات عدیده ای که از عدم تخصص ناشی می شد، از سال 95 با این امید که متخصصین و تحصیلکرده های کشور بتوانند مشکلات مملکت رو حل کنند، سایت آگهی تخصصم اینه را استارت زدم. انشاءالله که هر کدام گامی هرچند کوچک در این مسیر برداریم.