بیست و یک اصل برای موفقیت در کار

بیست و یک اصل برای موفقیت در کار عنوان مقاله ای است کهتک تک شما دوست خواننده وقتی این ایده‎ها را به کار می‎برید، بلافاصله نتایج آن را می‎بینید. اصول مورد اشاره عبارت‎اند از:

بهترین ‎ها را جستجو کنید

اولین مورد بیست و یک اصل برای موفقیت در کار این است که از همین امروز تصمیم بگیرید که در زمینه کاری خود به بهترین تبدیل شوید. آن‎قدر به راهتان ادامه بدهید تا به هدفتان برسید.

چنان رفتار کنید که گویی شکستی در کار نیست

آنچه را که از آن می‎ترسید، انجام بدهید و بدانید که مرگ ترس حتمی است. با ترس از شکست روبه ‎رو شوید. کاری را که از آن می‎ترسید، انجام بدهید.

در هر شغلی با تمام وجود کار کنید

در کار خود تعهد 100 درصد داشته باشید. به شرکتی که برای آن کار می ‎کنید و مشتریانتان متعهد باشید. پس با تمام وجود کار کنید.

مقاله مرتبط:  تکنیک های یک سخنرانی خوب

در کار خود یک حرفه ‎ای باشید

در هر حرفه ای خود را در لباس یک مشاور و منبع ارزشمند اطلاعاتی برای مشتریانتان ببینید. مانند مشاورها برخورد کنید.

برای هر تماس کاملا آماده باشید

قبل از ملاقات کار با مشتری/شرکت خودتان را آماده کنید. درباره مشتری/شرکت کسب اطلاعات کنید. سعی کنید بیشترین سرویس (خدمات/کالا) را به مشتری بدهید.

به یادگیری ادامه ‎دار متعهد شوید

همه روزه مطالب جدیدی بیاموزید تا بر مهارت ‎های خود بیفزایید. بخوانید، به برنامه‎های ویدئویی نگاه کنید، نوارهای آموزشی گوش بدهید و در دوره‎ های آموزشی مرتبط با شغل خود ثبت‎نام کنید.

مسئولیت کامل نتایج خود را بپذیرید

خود را رئیس شرکتی که براش کار می کنید در نظر بگیرید. یعنی خودتان را مسئول کامل زندگی و فعالیت ‎های خود بدانید. به جای آنکه بهانه بیاورید و توجیه کنید، سعی کنید در کار خود دقیق شوید.

اصول را رعایت کنید

اصول فرایند شغلی تان را بیاموزید و آن را در عمل به کار ببرید. هرگز اجازه ندهید که حواستان از کاری که می‎کنید پرت شود.

روابط بلندمدت ایجاد کنید

هر چه مشتری خدمات/محصول شما را دوست داشته باشد، فروش خدمات یا محصول به همان اندازه برای شما ساده‎ تر می‎شود. سؤالات خوب بکنید، به جواب‎ها گوش بدهید و قبل از فروش به کسی که می‎خواهید فروش کنید توجه نمایید.

متخصص بهبود شرایط مالی شوید

 به مشتری بالقوه خود نشان دهید که اگر از شما خرید ( محصول یا خدمات ) کند، به سود اوست.

مقاله مرتبط:  روشهای اندازه گیری سرمایه فکری

از آموزش فروش بهره بگیرید

وقتی صرف کنید و ببینید که کالا یا خدمات شما چگونه می‎توانند به مشتری شما کمک کنند. به مشتری خود آموزش بدهید که چگونه می‎تواند از آنچه شما می‎فروشید (محصول یا خدمات)، بیشترین بهره ‎برداری را بکند.

بر اعتبار خود نزد مشتری بیفزایید

هر کاری که بکنید مهم و معنی‎دار است. دقت کنید که مانند یک مشتری قابل اعتماد به نظر برسید. با هر حرفی که می‎زنید و هر کاری که می ‎کنید، بر اعتبار خود بیفزایید.

با اعتراضات برخورد مؤثر بکنید

بیاموزید که چگونه نگرانی‎ های مشتریان را از میان بردارید و بر تردیدهای آن‎ها غلبه کنید. آماده باشید که به همه سؤالات آن‎ها جواب‎ های دقیق بدهید.

با قیمت‎ها برخورد حرفه ‎ای بکنید

به کالا/خدماتی که می‎فروشید/ارایه می کنید و قیمت‎ های خود ببالید. به مشتری نشان بدهید آنچه می‎فروشید ارزشمند است و قیمتی که مطالبه می‎کنید نشانه ارزش کالای شماست.

قطعی کردن فروش را بیاموزید

روش‎های مفید و مؤثر قطعی کردن فروش محصول/خدمات را بیاموزید. آینده متعلق به سؤال‎ کنندگان است.

از دقایق استفاده کنید

زمان شما ارزشمندترین منبعی است که در اختیار دارید. این تنها چیزی است که آن را می‎ فروشید. در تمامی لحظات کار، وقت خود را با صحبت کردن با این و آن و سایر فعالیت ‎های غیرارزشمند تباه نکنید و مستقیم به کار و شغل خود فکر کنید.

از قاعده 80 به 20 استفاده کنید

با توجه به این که 20 درصد فعالیت شما، 80 درصد درآمد شما را تولید می‎کند. تا می ‎توانید فرصت بیشتری را صرف مشتریان ارزشمند بکنید. با توجه به ارزش بالقوه فعالیت، برای آن صرف وقت کنید. وقت خود را صرف 20 درصد بالایی کارهایتان بکنید.

مقاله مرتبط:  حالت های چشم در زبان بدن

قیف فروشتان را پر نگه دارید

برای هر محصول یا خدماتی کار از سه بخش تشکیل می‎شود. این‎ها عبارت‎اند از: مشتری ‎یابی، ارائه کالا و پیگیری. درآمد شما بستگی به این دارد که این کارها را با کدام تناوب و به چه مهارتی انجام می‎دهید. تمام مدت روز روی این کارها متمرکز شوید.

هدف‎های فروش (محصول/خدماتتان) و درآمدتان را مشخص کنید

از قبل مشخص کنید که در هر ساعت چه درآمدی می‎خواهید داشته باشید، و برای اینکه به این درآمد برسید چقدر می‎خواهید فروش کنید.

قلمرو خود را سازماندهی کنید

برنامه‎های تماس با مشتریان را به شکلی تدوین کنید که وقت کمتری را صرف سفر، و وقت بیشتری را صرف رو در رو شدن با مشتریان بکنید.

آخرین مورد و مهمترین مورد این که

تمام مدت روز مثبت و با انگیزه رفتار کنید. پیوسته به این فکر کنید که چگونه می‎توانید در زمینه‎های مهم و کلیدی شغلی خود بهتر شوید و به درآمد و موفقیت سطح بالا برسید.
به خاطر داشته باشید، محدودیتی در موفقیت شما وجود ندارد. جز محدودیتی که شخصا برای خود قائل می‎شوید، محدودیتی ندارید.

لینک کوتاه مقاله برای انتشار در شبکه های مختلف اجتماعی:

https://takhasosameine.ir/?p=12066

به این مقاله امتیاز بده

[ratings]

مقاله قبلی سایت تخصصم اینه را می توانید اینجا بخوانید
اینجا کلیک کنید تا شرایط نوشتن و فرستادن مقاله را مشاهده نمایید.
همچنین شما دوست عزیز و متخصص نیز می توانید مقالات خود را با اسم خودتون (شرکت، اشخاص و مخترعان) به همراه تبلیغ تخصص، محصولات و خدمات خود در آخر آن در سایت تخصصم اینه به رایگان منتشر نمایید. البته به شرطی که مقاله کپی از سایت های دیگر و حتی خودتون نباشد. مقالات تا همیشه در سایت خواهند ماند.
اینجا کلیک کنید تا شرایط نوشتن و فرستادن مقاله را مشاهده نمایید.

برای تبلیغ خدمات و محصولات تخفیفدار خود در صفحه اول سایت با حداقل هزینه(با لینک فالو به سایت) اقدام نمایید(از اینجا بیشتر مطالعه کنید).

در فرم زیر نیز می توانید ایمیل خود را برای دریافت آخرین مقاله های سایت وارد نمایید.

4.7/5 - (12 امتیاز)

توسط مدیر سایت و تولید محتوا

بنده ارشد مهندسی مکانیک و مدیر سایت هستم. با توجه به مشکلات عدیده ای که از عدم تخصص ناشی می شد، از سال 95 با این امید که متخصصین و تحصیلکرده های کشور بتوانند مشکلات مملکت رو حل کنند، سایت آگهی تخصصم اینه را استارت زدم. انشاءالله که هر کدام گامی هرچند کوچک در این مسیر برداریم.