تمرین هفت رمز موفقیت در فروش

مقاله تمرین هفت رمز موفقیت در فروش

مقدمه

رسیدن به موفقیت در فروش مستلزم رعایت کردن هفت نکته است. پردرآمدترین فروشندگان این اصول را همه روزه رعایت می‎کنند. رعایت کردن این اصول 7 گانه، شما را به رأس حوزه فعالیتی که دارید، می‎رساند.

اصول 7 گانه عبارتند از:

رمز موفقیت شماره یک:

جدی شوید.

تصمیم بگیرید که به رأس هرم زمینه فعالیت خود برسید. از امروز تصمیم بگیرید به 10 درصد بالای حوزه فعالیت خود بپیوندید. جز شما هیچ‎کس و هیچ‎عاملی نمی‎تواند سد راه شما شود. به خاطر داشته باشید، برای رسیدن به رأس و تبدیل شدن به یک فروشنده متوسط و معمولی به یک اندازه صرف وقت می‎کنید. زمان به هر صورت می‎گذرد. کار شما باید این باشد که برای رسیدن به سطح بهترین‎ها، برای بهتر و باز هم بهتر شدن تلاش کنید و هرگز و هرگز تا به هدف خود نرسیده‎اید دست از تلاش برندارید.

مقاله مرتبط:  تکنیک های خلاقیت

رمز موفقیت شماره دو:

مهارتی را که موفقیت فروش شما را محدود می‎کند، شناسایی کنید.

ضعیف‎ترین مهارت مهم خود را شناسایی کنید و بعد برنامه‎ای بریزید که در این زمینه در سطح بهترین‎ها قرار بگیرید. از خود و رئیستان بپرسید:

 «کدام مهارت است که اگر آن را در خود بهتر کنم، بیشترین تأثیر را بر نتایج فروش من بر جای می‎گذارد؟»

جواب را هر چه باشد، در روی برگه کاغذ مکتوب کنید. ضرب‎الاجلی برای تحقق این مهم در نظر بگیرید، برنامه‎ای بریزید و همه روزه برای بهتر کردن خود در این زمینه تلاش کنید.

رمز موفقیت شماره سه:

با اشخاص با صلاحیت معاشرت کنید.

با اشخاص موفق و مثبت همنشینی کنید. با مردان و زنانی معاشرت کنید که می‎خواهند در زندگی خود به جایی برسند. از مردمان منفی، انتقادکننده و پرگلایه دوری گزینید. این اشخاص شما را به زمین می‎کوبند و مانع از پیشرفت شما می‎شوند.

رمز موفقیت شماره چهار:

به سلامتی خود بها بدهید.

برای اینکه فروش خوب بکنید به انرژی و قوای جسمانی مطلوب نیاز دارید. غذاهای خوب بخورید، ورزش کنید و به قدر کافی به خودتان استراحت بدهید. تصمیم بگیرید که می‎خواهید بیش از هشتاد سال عمر کنید. از امروز همه تلاشتان را بکنید که به این خواسته خود برسید.

مقاله مرتبط:  راه‌های جلوگیری از تعمیر یخچال

رمز موفقیت شماره پنج:

خود را یکی از برجستگان زمینه کاری‎تان تصور کنید.

تصور کنید که در تمامی لحظات زندگی در بهترین حد خود ظاهر شوید. ذهن نیمه‎هوشیار (نیروی ناخودآگاه) خود را با تصاویر مثبت از خودتان برنامه‎ریزی کنید. تصویرهای ذهنی مناسب و مطلوب به شما انگیزه می‎دهد تا در بهترین حد خود ظاهر شوید.

رمز موفقیت شماره شش:

پیوسته با خود مثبت حرف بزنید.

مکالمات درونی با خودتان را کنترل کنید. با خود به گونه‎ای حرف بزنید که می‎خواهید باشید و نه به آن‎گونه که در حال حاضر هستید.

مثلا پیوسته به خود بگویید:

«خودم را دوست دارم! من بهترین هستم! می‎توانم این کار را بکنم! کارم را دوست دارم!»

یا به خود بگویید:

«احساس خوبی دارم! سالم هستم! عالی هستم!»

رمز موفقیت شماره هفت:

همه روزه در برخورد با هدف‎هایتان اقدام مثبت انجام بدهید.

عامل باشید. واکنشی برخورد نکنید. اگر از درآمدتان راضی نیستید، از دفتر خود خارج و با مشتریان بیشتری در تماس شوید. اگر از زندگی خود راضی نیستید، قبول مسئولیت کنید و عهده‎دار امور زندگی خود بشوید.

همه فروشندگان موفق به شدت عمل‎گرا هستند. همه آن‎ها احساس اضطرار می‎کنند. می‎خواهند کاری صورت بدهند. «همین حالا» کارهایشان را انجام می‎دهند. وسواس‎گونه می‎خواهند فروش خود را قطعی کنند با سرعت گام برمی‎دارند. در همه کارهایشان شتاب و اضطرار دارند.

مقاله مرتبط:  خودتان را چگونه کشف کنید؟!

و خبر خوش این است:

هر چه سریع‎تر حرکت کنید، انرژی بیشتری پیدا می‎کنید.

هر چه سریع‎تر حرکت کنید، مسیر بیشتری را می‎پیمایید. هر چه سریع‎تر حرکت کنید، با مشتریان بیشتری روبه‎رو می‎گردید.

هر چه با اشخاص بیشتری ملاقات کنید، تجربه بیشتری به دست می‎آورید.

هر چه تجربه‎تان بیشتر شود، بیشتر فروش می‎کنید و عزت نفس و حرکت نفستان بیشتر می‎شود و به جایی می‎رسید که درباره خود به احساس عالی برسید.

هر چه سریع‎تر حرکت کنید، بیشتر سر رشته امور زندگی‎تان را به دست می‎گیرید. تضمین می‎کنید که در زمینه فعالیت خود به بیشترین درآمدها دست پیدا کنید.

تمرین هفت رمز موفقیت در فروش

به این مقاله امتیاز بده 

[ratings]


مقاله قبلی سایت تخصصم اینه را می توانید اینجا بخوانید

همچنین شما دوست عزیز و متخصص نیز می توانید مقالات خود را با اسم خودتون (شرکت، اشخاص و مخترعان) به همراه تبلیغ تخصص، محصولات و خدمات خود در آخر آن در سایت تخصصم اینه به رایگان منتشر نمایید. البته به شرطی که مقاله کپی از سایت های دیگر و حتی خودتون نباشد. مقالات تا همیشه در سایت خواهند ماند.

اینجا کلیک کنید تا شرایط نوشتن و فرستادن مقاله را مشاهده نمایید.

برای تبلیغ خدمات و محصولات تخفیفدار خود در صفحه اول سایت با حداقل هزینه(با لینک فالو به سایت) اقدام نمایید(از اینجا بیشتر مطالعه کنید).

در فرم زیر نیز می توانید ایمیل خود را برای دریافت آخرین مقاله های سایت وارد نمایید.

4.8/5 - (6 امتیاز)

توسط مدیر سایت و تولید محتوا

بنده ارشد مهندسی مکانیک و مدیر سایت هستم. با توجه به مشکلات عدیده ای که از عدم تخصص ناشی می شد، از سال 95 با این امید که متخصصین و تحصیلکرده های کشور بتوانند مشکلات مملکت رو حل کنند، سایت آگهی تخصصم اینه را استارت زدم. انشاءالله که هر کدام گامی هرچند کوچک در این مسیر برداریم.