تخصص چیست و متخصص کیست؟

تخصصم اینه ، تخصصت چیه؟ تخصص چیست و متخصص کیست؟، این سوالات و جواب ما که در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم، یکی از مواردی است که باید برای تک تک آنها جواب داشته باشیم. در این مقاله با کلمه های تخصص، متخصص، خبره، حرفه ای، استاد، کاردان و کارشناس آشنا خواهیم شد، و در آخر مقاله درباره راه اندازی و هدف سایت آگهی تخصصم اینه برای وصل کردن متخصصان به دوستانی که متناسب با کار خود به متخصص نیاز دارند صحبت خواهیم کرد. 

سایت آگهی تخصصم اینه

جایی که موفقیت یا موفقیت های بزرگ ادامه دار (نه کوتاه مدت) وجود دارد، مطمئنا یک فرد، رهبری خبره، متخصص و حرفه ای در پشت کار وجود دارد.

یک فرد متخصص مشکلات و مواردی را می تواند در کار خود ببیند که از یک فرد عادی یا تازه کار برنمی آید. چرا که برای تخصص تجربه ای گران بهاء با هزینه زمانی و پولی کرده است.

معنی تخصص و افراد متخصص مخصوصا آن جایی بیشتر به چشم می آیند که ما در کشور و تولیدی ها، شرکت های مختلف و…، با یک مشکلی روبرو می شویم که قبلا تجربه آن را نداشتیم. در این مرحله است که، برای حل مشکل، از ایده ها و خلاقیت های فرد متخصص استفاده کنیم. نوآوری و ایده های جدید، وقتی به ذهن می رسند و به عمل تبدیل می شوند که متخصصی پشت این ایده و نوآوری، با تجربه چندین ساله باشد.

تخصص را در لغت نامه ها به استادی، چیرگی، مهارت، خبرگی و … معنی می کنند. البته در جاهایی دیگر نیز معنی کاردان، کارشناس نیز معنی شده است، ولی، در کشور ما ایران با توجه به داشتن و گرفتن مدرک های کاردانی و کارشناسی، در همه رشته ها بدون استثناء تخصصی در کار نیست و آموزش تخصصی از راه دانشگاه ها وجود ندارد.

تخصص چیست؟

اگر در حوزه، زمینه یا گرایش خاصی، از نظر تحصیل، تجربه و یا ترکیبی از این دو، دانش یا مهارتی را به صورتی عمیق بلد باشیم، به این مورد تخصص گفته می شود.

مقاله مرتبط:  چرا باید خوشبخت و موفق بشویم؟

متخصص کیست؟

متخصص کسی است که در زمینه خاصی مهارت لازمه را برای رفع مشکل، متناسب با تجربه و ایده های ترکیبی و جدید به کار می گیرد.

متخصص با تخصص کیست؟

کسی که تخصص را از نظر مهارت کسب می کند، در اون زمینه، کارآموزی می کند و به صورت عملی، علم و تجربه اش بالا می رود تا برای ادامه کار با توجه اون تجربه و تفکر بتواند مشکلات بوجود آمده را حل نماید، متخصص با تخصص می باشد.

منابع و مکان های مورد نیاز برای كسب تخصص

منابع و مکان های مورد نیاز برای كسب تخصص عبارتند از:

  • دانشگاه ها و موسسات آموزشی معتبر
  • گذراندن دوره های آموزشی، وبینار، کنفرانس و … (آنلاین و حضوری)
  • مطلالعه کتاب ها، مقالات و دیگر رفرنس های علمی
  • مشاوره از افراد متخصص و حرفه ای
  • مهمترین و آخرین مورد می تواند تجربه عملی در آن تخصص باشد.

چه مواردی به متخصص شدن و متخصص ماندن کمک می کند؟

  • همیشه به روز بودن و گذراندن دوره های جدید آموزشی
  • صرف زمان، تلاش و هزينه های مرتبط با تخصص
  • استعداد و علاقه (مقاله استعداد و علاقه چه ارتباطی با هم دارند؟ ) دو بند یا دو مورد جدا نشدنی از هم هستند که اگر در آن زمینه متخصص نیز باشد، به قول معروف چه شود؟
  • با افراد با تجربه مشورت کنیم، و در آموزشگاه هایی، آموزش ببینیم که واقعا به صورت عمیق یاد می دهند، نه سطحی و تئوری و به درد نخور.
مقاله مرتبط:  تکنیک های یک سخنرانی خوب

دیگر مهارت های مورد نیاز که یک متخصص

علاوه از داشتن مهارت های تخصصی، یک متخصص باید مهارت هایی را باید بداند و بلد باشد که عبارتند از:

سایت آگهی تخصصم اینه

سلام به همه دوستانی که عضو سایت تخصم اینه می شوند و یا از شبکه های اجتماعی سایت تخصصم اینه ما را دنبال می کنند.

سایت تخصصم اینه محلی برای متخصصین عزیز در کشور، برای متخصصان، شرکت ها، اشخاص و مخترعان عزیز برای انتشار محصولات تخصصی، خدمات تخصصی، به عنوان شرکت یا بنگاه تولیدی، شخصی و مخترعان عزیز، برای معرفی دست آوردها و کاربرد اختراع به عنوان منبعی برای متخصصینی که دنبال مخترعان و متخصصان عزیز می باشد. پس تخصص خود را در سایت تخصصم اینه آگهی کنید.

مقاله مرتبط:  خلاقیت و حل مسئله

خیلی مختصر و مفید شما دوست عزیز می توانید، در سایت آگهی تخصصم اینه:

*تخصص (شرکت ها، اشخاص و مخترعان)، محصولات و خدمات خود را *تخصصم اینه* آگهی کنید

*آگهی ها علاوه از سایت در تلگرام، فیسبوک، توئیتر، لینکدین، اینستاگرام و… نیز به اشتراک گذاشته می شوند

*جویای متخصص هستین؟ در سایت *تخصصم اینه* آگهی کنید.

*جویای کار مناسب با تخصص خود هستین؟ در سایت *تخصصم اینه* تخصص خود را آگهی کنید. (رزومه خود را بنویسید)

*نمایشگاه، کنفرانس یا همایش ها و خبرهای علمی را در سایت درج و آگهی کنید.

*دوره های رایگان و غیر رایگان را در سایت آگهی کنید.

*به معرفی و فروش کتاب های تخصصی داخلی و خارجی بپردازید و آگهی کنید. (مخصوصا کتاب های تالیفی و ترجمه شده خود)

اهداف سایت آگهی تخصصم اینه

1- برقراری ارتباط راحت مشتریان با متخصصان (شرکت ها، اشخاص، مخترعان) بدون واسطه برای کم کردن هزینه ها و بیشتر کردن فروش در شهر، استان و کشور. (آنلاین و حضوری با درج لینک وب سایت در تخصصم اینه)

2- استخدام متخصصان امر بدون واسطه توسط کارفرمایان (کارفرمایان آگهی های استخدامی را در سایت درج کنید)

3- تبدیل شدن سایت تخصصم اینه به عنوان پایگاه آنلاین و در دسترس برای کارفرمایان، کارجویان، کسانی که دنبال محصول یا خدمات تخصصی هستند.

5- معرفی سایت های ارائه محصول و خدمات تخصصی آنلاین

انتشار مقاله شما در سایت آگهی تخصصم اینه

*** همه دوستان متخصص عزیز، شما می توانید مقالات تخصصی-آموزشی خود را برای ما ارسال نمایید (شرایط ارسال مقاله در سایت اگهی تخصصم اینه). همه مقالات به اسم شرکت ها، اشخاص و مخترعان عزیز انتشار داده خواهد شد. همچنین شما دوستان می توانید تبلیغات خود را در آخر مقالات آموزشی داشته باشید. برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک نمایید.

*** آموزش اشتراک گذاری تبلیغ خود در شبکه های مختلف اجتماعی، از سایت تخصصم اینه را نیز تنها با یک کلیک می توانید اینجا مشاهده نمایید.

شبکه های اجتماعی سایت آگهی تخصصم اینه

همه دوستان متخصص و مشتریان عزیز می توانند در کانال تلگرام وشبکه های اجتماعی سایت عضو شوند تا از بهترین و مناسبترین قیمت ها برای محصولات و خدمات، مخصوصا از دسته بندی *با تخفیف* زودتر از همه مطلع شوند. 

5/5 - (1 امتیاز)

توسط مدیر سایت و تولید محتوا

بنده ارشد مهندسی مکانیک و مدیر سایت هستم. با توجه به مشکلات عدیده ای که از عدم تخصص ناشی می شد، از سال 95 با این امید که متخصصین و تحصیلکرده های کشور بتوانند مشکلات مملکت رو حل کنند، سایت آگهی تخصصم اینه را استارت زدم. انشاءالله که هر کدام گامی هرچند کوچک در این مسیر برداریم.